RAZLOG: Čvrsti ostaci u ulju (pepeo, metalni komadići, čvrsti ostaci tekućih brtvila, itd.)
PROVJERITI:
Ulje
Filter za ulje
Cijevi za ulje
Karter
Uvjerite se da crijeva za ulje nisu začepljena. I usisno i povratno.
ZAPAŽANJA:
Ovaj kvar može nastati zbog onečišćenja ulja. I zbog toga što ulje nije promijenjeno na vrijeme, kao i zbog oštećenja jer je riječ o lošoj kvaliteti ulja ili zbog rada u temperaturnim uvjetima za koje nije predviđeno.
Može se dogoditi i ako smo imali kvar motora i nismo pravilno očistili karter od metalnih strugotina s polomljenih dijelova.
U nekim motorima turbo crijevo za ulje ide vrlo blizu ispušnog razvodnika i bilo kojim laganim pomicanjem crijeva dodiruje se ili je vrlo blizu razdjelnika. Temperatura ulja je u tom trenutku vrlo visoka i ulje se također može karbonizirati. Kada se to dogodi, prije svega struja ulja malo se začepi, a u nekim slučajevima i potpuno blokira
Izvor: D-Turboalder.de