NAJČEŠĆI KVAROVI TURBINE / Pregrijavanje

PREGRIJAVANJE TURBINE

 

RAZLOG: Visoke temperature u vratilu čine da ulje ključa, karbonizirajući ga. Pregrijavanje je obično zbog prevelike brzine u turbo rotoru.

 

PROVJERITE: Provjerite jesu li viskoznost i vrsta ulja pogodni za radne uvjete našeg turbo motora. Također provjerite nema li onečišćenja vodom, gorivom i aditivima koji razgrađuju ulje.

OPAŽANJA: Pregrijavanje može biti iz različitih razloga:

 

Turbo nije primjeren za našu primjenu.
U slučaju da je promijenjen prolaz preko kućišta turbine, u manju veličinu, na primjer s 0,86 na 0,64.
Turbo ventil ne radi i ne smanjuje dah na vrijeme, stvarajući višak daha i tijekom okretaja (povećavajući temperaturu).


Kad se turbo hladi tekućinom, to hlađenje ne radi.

Pratite nas na društvenim mrežama za više blogova o najčešćim kvarovima turbine OVDJE
Više o turbina.ba regionalnoj mreži servisa OVDJE

 

Izvor: d-turbolader.de

 

PRATITE NAS NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

/ REPARACIJA ZA SVE VRSTE VOZILA

Rezervišite termin
putem online forme

Upišite osnovne podatke u formu i Turbina.ba tim će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.

/ REPARACIJA ZA SVE VRSTE VOZILA

Rezervišite termin
putem online forme

Upišite osnovne podatke u formu i Turbina.ba tim će vas kontaktirati u najkraćem mogućem roku.