NAJČEŠĆI KVAROVI TURBINE / Pregrijavanje

PODIJELITE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

PREGRIJAVANJE TURBINE


RAZLOG: Visoke temperature u vratilu čine da ulje ključa, karbonizirajući ga. Pregrijavanje je obično zbog prevelike brzine u turbo rotoru.


PROVJERITE: Provjerite jesu li viskoznost i vrsta ulja pogodni za radne uvjete našeg turbo motora. Također provjerite nema li onečišćenja vodom, gorivom i aditivima koji razgrađuju ulje.

OPAŽANJA: Pregrijavanje može biti iz različitih razloga:


Turbo nije primjeren za našu primjenu.
U slučaju da je promijenjen prolaz preko kućišta turbine, u manju veličinu, na primjer s 0,86 na 0,64.
Turbo ventil ne radi i ne smanjuje dah na vrijeme, stvarajući višak daha i tijekom okretaja (povećavajući temperaturu).


Kad se turbo hladi tekućinom, to hlađenje ne radi.

Pratite nas na društvenim mrežama za više blogova o najčešćim kvarovima turbine OVDJE
Više o turbina.ba regionalnoj mreži servisa OVDJE


Izvor: d-turbolader.de