Tehnička napomena

PODIJELITE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Upozorenje

Molimo vas da prije ugradnje uređaja, kao i korištenja istog pažljivo pričitate napomenu za ugradnju kao i upozorenje sa uputstvima za održavanje uređaja.

 

Prije ugradnje turbo punjača obavezna je:

 

  1. Zamjena ulja na motoru
  2. Zamjena filtera ulja i zraka
  3. Kontrola cijevi za dovod i odvod ulja
  4. Kontrola usisnog i isušnog sistema
  5. Zamjena dihtunga (dihtunge ne lijepiti ili mazati)

 

Ukoliko imate pitanja vezanih za ugradnju turbo punjača možete nas kontaktirati na telefon +38761899809

Napomena za Renault 1.5 dCI, 1.9 dCI, 1.9 dti i Peugeot 1.6 HDI vozila

Želimo Vam skrenuti pažnju na problem koji je često prisutan na Renault 1.5 dci, 1.9 dCI, 1.9 dti i Peugeot 1.6 HDI motorima, koji je najčešći uzork kvara starog turbo punjača. 

 

Glavni uzroci kvara su: 

 

  • Izostanak podmazivanja,
  • Zaribavanje turbo punjača uslijed nečistoća u ulju,
  • Mehaničko oštećenje lopatica. 

 

Vrlo je važno pronaći i ispraviti uzrok kvara prije ugradnje repariranog turbo punjača. 

 

Prije montaže turbo punjača obavezno poštovati sljedeća upustva: 

 

  • Obavezno izvršiti zamjenu ulja, filtera ulja i filtera zraka i prvih par izmjena raditi na manjem intervalu nego uobičajeno npr. svakih 5000 km
  • Upaliti motor bez turbine, u cijev dovoda ulja za podmazivanje turbine natočiti 0,5 l do 1 l ulja, da bi se kompletan uljni kanal očistio od mogućih ostataka špene
  • Poseban je slučaj kod 1,6 HDI motora PSA grupacije zbog velike količine karboniziranih naslaga dolazi do nedovoljnog podmazivanja, a samim tim i do kvara turbopunjača
  • Posebnu pažnju obratiti na skidanje i pranje kartera, kao i rastavljanje i čišćenje uljne pumpe, kako bi se otklonile sve čestice koje mogu dovesti do ponovnog kvara turbo punjača.
  • Oprati interkuler kao i sva crijeva koja vode do turbo punjača i interkulera.
  • Nakon prethodnih koraka možete pristupiti ugradnji turbopunjača.

Garancija nije važeća u slučaju:

  • ukoliko se ustanovi da neki od navedenih uputstava za ugradnju repariranog turbo punjača nije ispoštovan,
  • uslijed mehaničkih oštećenja lopatice turbo punjača,
  • kvar uslijed prevelikog broja obrtaja turbine (ugrađen čip za povećanje snage vozila)
  • pregrijavanje turbo punjača